lördag 8 november 2008

Frukost!

Just nu sitter jag vid laptopen och längtar till imorn för då ska jag vräka i mig massa frukost! ;)

För er som inte vet så är frukost den godaste måltiden på dagen - ni som inte håller med får slänga sig i väggen eller nåt! :P nää skoja bara, men inse fakta - frukost rules!

Hur som haver - frukost var ämnet!

Imorn blir det mammas bröd, som jag längtar till alla de gånger jag inte är hemma - oroa er inte ni ska få receptet en vacker dag...snart!
Omelett att doppa det goda brödet i!
Klassiska svarta zeytun - oliver för er som inte vet :)
Turkisk creme fraiche - recept på detta bjuds också på senare!
Mammas hemmagjorda ost - återigen...recept på detta senare!
Klassisk Ceylon te - turk te typ :)

Nu ska jag bums i säng och drömma om små svarta oliver och sånt!

Natti natt så länge ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Din frukost låter härlig, men vad man än äter till fukost så är det vikitigt att inte stressa. Jag har alltid en timme på mig med tidning, kaffe och goda mackor.

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se