tisdag 18 november 2008

Day!

Är trött på höst och mörker - sover bort hela dagar och de dagar jag inte är ledig och måste jobba - tycker jag synd om mej som inte får vila!

Imorn har jag bestämt mej för att rycka mig i kragen!

* Ska börja min lediga dag med att sova till kl 11 - och inte 15 som idag...jag vet jag skäms!
* Därefter ska jag traska mig ner mot stan - har lite shopping att göra!
* Ska avsluta rundan med ett besök hos frisören om det finns nån ledig tid...får boka på morgonen då det alltid är fullsatt - måste klippa och färga!
* Sen ska jag orka ta mej hemåt och laga Stroganoff som ja lovat er...tycker fortfarande att Stroganoff är ett fult namn på en rätt!
* Ska avrunda kvällen med tv - Ugly Betty och Desperate housewifes!
* Sova - och nästa dag jobba :( Fyyy vad orättvist!

Där har ni min dag - vad ska ni göra da kära läsare!

PS: Fyller år på Torsdag - snåla inte med gratulationer tack! ;)

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se