måndag 23 februari 2009

...fyy, pest och blää!

Jag tror jag lider av en slags ångest över att inte uppdaterat bloggen under längre tider...eller så är jag bara allmänt uttråkad denna dag! Jag gissar på gissning nr 2!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva - men jag skriver nånting!

Var förresten på gymmet idag - Yepp man har blivit duktig! Tränade först ett spinningpass och därefter ett Core pass! Spinningen va kul som alltid, tröttnar aldrig på det! :) Men Core passet däremot var ett slags självmordsförsök kändes det som! Instruktören som tydligen är f.d balettdansös sög musten ur oss! Tänk er att träna styrka på tå - fy, pest och blää säger jag bara...men det var tillräckligt kul för att tränas återigen imorgon kl 18! :)

Oj, kom just på att jag ska upp extra tidigt imorn...borde sova! Natti! :)

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se