onsdag 2 april 2008

Tankar i farten!

Usch idag har det shoppats och värkt som tusan i mina fötter - men är äntligen hemma nu och njuter av min vila!

köpte massa fina saker - bland annat skor, jeans, klänning och top! Men hade förståss tankarna på bloggen också - därför köpte jag en silikon-bakform på Clas Ohlson. Väldigt cool sak! Det är en vanlig bakform men gjord i silikon och går därför att böja och vika lite hursomhelst. Perfekt för bakning. Tanken var ju egentligen att köpa en form med avtagbar platta men när det inte fanns så fastnade jag för denna! Kostade mig enstaka 125 kr - och det var värt varenda krona ska jag säga er!

Idag ska jag göra den där spenatkakan jag skrivit om. Har nu köpt alla ingredienser som jag tycker ska ingå. Sen får jag ju också prova min nya form som jag köpte - Hurraa!!

Igår var jag på intervju för en barnklädesbutik som heter Exit (om ni hört). De har sååå fina kläder och riktig trendig stil på hela sin kollektion, ungefär som Vero Moda fast för barn. Ville köpa hela butiken till systerns söner.
Hursomhelst så gick intervjun super och jag tror jag fått den. Men imorgon ska jag även på intervju för nya Vero Moda som ska öppna mitt på Kungsgatan här i Stockholm. Jag håller tummarna på att jag får jobb där - skulle vara rena drömmen! Men men....det är långt kvar till mogondagen och jag får se till att hålla tummarna till dess - gör det ni med! :)

Det här är bara lite tankar i farten om läget med mig för nu! Nu ska jag se till att få någonting att äta och sedan sätta igång med spenatkakan! Återkommer om någon timme...kram på er så länge!

Svejs!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se