tisdag 29 april 2008

Underbar dag!

Min dag har varit alldeles underbar - näst intill perfekt kan man säga! Firade min allra bästa vän Özlems födelsedag tillsammans med Gulten! Vädret var på topp och så var även vi! Dagen bjöd på tårta, Max och museibesök - Grattis på födelsedagen hjärtat!

Mötte upp mitt hjärta vid tunnelbanan vid mig tidigt på morgonen!

Gruppkram!

Hjärtat blåste ut alla de 23 ljusen - sedan gottade vi oss med tårta & cola!

Mys i soffan! :)

Sedan var det dax för Max!

Strax efter Max bar det åt en låååång promenad till Fjärilsmuseet!

Inta poze!

Gigantisk fjäril - alldeles verklig!

Fjärilar som mumsar banan!

Lilla hjärtat!

Coola fiskar! :)

Fångat fjäril! :)

Kaffepaus me hjärtorna! :)

Grattis på 23 årsdagen!

Tack för den underbara dagen sötisar!

...Och tack för 18 års vänskap min lillhjärna - Love you! :)

2 kommentarer:

Dolce Mavi sa...

Vem älskar inte fjärilar =)

Anonym sa...

vem älskar inte Özlem??Hon är mitt hjärtaaaaaaaaaaaaaa :D...Kibboo

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se