tisdag 18 mars 2008

I strid med mina tankar!

Jag funderar,
Jag funderar och resonerar,
Jag resonerar mina tankar och mitt liv,
Varför har jag ens kommit till?
Jag funderar, jag resonerar och jag analyserar,
Varför har jag ett liv om jag inte kan styra det som jag vill?
Jag funderar, jag resonerar, jag analyserar och jag nonchalerar,
Varför ge sig i strid med dessa tankar?
Jag funderar, jag resonerar, jag analyserar, jag nonchalerar...till slut - jag passerar.
Jag stannar återigen upp och funderar.
Jag ignorerar.

Made by me.





3 kommentarer:

Anonym sa...

oOOoOOoOoo

Anonym sa...

Jag funderar och resonerar dina tankar och ditt liv, varför har du kommit till? Svar: För att du har plats i folks hjärtan att fylla.

Jag funderar, resonerar och analyserar varför du har ett liv som du inte kan styra som du vill? Svar: För att dina beslut påverkar andra. Men som sagt bara andra. Men med en vis hänsyn till andra så kan du leva. Men sätt inte andras lycka före din egen. I slut ändan står man sig själv närmst.

Jag funderar,resonerar men nonchalerar inte dina tankar. Jag ser och känner dina tankar.

Till slut- Jag är med dig!

Jag stannar upp och funderar- Jag är stolt över dig.

Bara en liten pärla sa...

Grymt svar sis :) Där satte du mej på plats! haha

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se