måndag 31 mars 2008

Jaa så var det då dags att föra in ett nytt inlägg! Är på jobbet igen som ni förstår - slitsamt eller hur..?!

Insåg just att jag inte skrivit om min yoghurt test ännu, det går sådär - ok! Åt filmjölk och havreflingor till frukost igår, till lunch en sallad och till middag blev det yoghurtsoppan jag skrivit recept på. Rätt så ok, soppan tog nog priset!

Idag åt jag återigen flingor med filmjölk - för yoghurt har ju många former!

Lunch har jag inte ätit ännu men de blir iaf filmjölk med bär på flaska "to go!" till mellis iaf. Häller då upp filmjölk i en flaska och slänger ner några bär - shake shake shake - and done! Godare än färdig jalla och liknande.
Middag vet jag inte vad det blir, kommer inte vara hemma ikväll så får se vad som bjuds...nåja ni hålls upprättade imorgon iaf...om inte senare ikväll :)

Detta var allt för mig denna gång - själen mår bra och jag mår bra, har yoghurten gjort nytta vet jag inte riktigt ännu!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se