tisdag 1 april 2008

Idag

Halloj!

Yoghurt är gott!
Åt flingor med filmjölk till frukost idag med men sedan blev jag tvungen att äta hemmagjord vegetarisk pizza till lunch - smakade super!

Angående yoghurt testet så tycker jag inte det känns någon vidare skillnad , så jag ger helt enkelt upp! Visst kan man äta yoghurt då och då men mat är till för att ätas och då blandar jag hellre min kost :)

Idag ska jag laga till något gott hemma, vet inte riktigt vad det blir men kommer att skriva om det senare på bloggen, då får ni även recept!

Funderar på att baka den där spenatkakan jag skrev om igår - jordgubbstarten ska bli till helgen...måste ju skaffa pajform först! Jag vet inte exakt recept på spenatkakan men mina hjärnceller kokar antagligen ihop något till dess :)

Lovar att lägga upp bild och recept senare idag - både på maten och kakan - så håll utkik!

Kram på er alla så länge!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se