onsdag 11 februari 2009

Tjabba tjeena hallååå!

Måste erkänna att jag saknat min kära blogg!
Har ju ägnat noll med tid på att uppdatera och engagera mig senaste tiden! Ååå nästan så det skär sig i hjärtat....lilla darling!

Senaste tiden har inte hänt så mycket i mitt liv och vardag! Jobb, hem, jobb, hem och någon dags vila emellanåt - då man mer eller mindre legat o degat helt utmattad på soffan! Imorgon nalkas det till jobb igen...ska börja jobba i vår andra butik som ligger på Linnégatan här i Sthlm, känns spännande och kul! yeaaay!!! :)

Jag kommer åter att rulla igång här på bloggen, redan imorgon har jag tänkt lägga upp ett nytt recept - så håll utkik dear friends! :)

PS: Har fortfarande hållt bra i att inte äta sötsaker och snabbmat - suget är som bortblåst! Känns super! :)

Bild från i somras på Madeira - mumsar på en omogen banan...smakade gurka faktist!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla min kommentar under Yellow!

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se