måndag 31 maj 2010

Vad står på?!



Klockan är nu 02.54 och Miss Soni väntar in tuppen!
Njaa...känns så iallafall, för jag kan inte sova!

Känner mig så seg senaste dagarna, vet inte riktigt vad det kan vara!
Imorgon blir det återigen jobb som nalkas, därefter ska jag försöka ta mig en liten sväng förbi mitt käraste gym! Åhh man får ångest i magen av bara tanken på att inte ha tränat på ett par veckor nu - blää!

Anyway, imorgon ska ni få ett litet tips på världens enklaste lyxsallad - now ain´t that yummy?!
Räkor ligger på tining inför matlådan imorn - får se om jag finner tiden till att laga innan jobbdax, i annat fall uppdateras ni under kvällen!

Nä nu ska jag försöka sussa - ska upp om 6 timmar....mhmm, önska mig lycka till! :-/

Nattinatt

2 kommentarer:

Josephine sa...

Hejsan! :)
Kolla in min blogg där jag just nu säljer en massa fina sommarplagg till riktigt bra priser!

http://jribbing.blogg.se/
Kramar!

Daniel sa...

Ja jisses stressiga du, sov skönt dina 6 timmar!!

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se