tisdag 11 mars 2008

Hej hopp kära blogg!

Jag har inte hunnit uppdatera min blogg sedan recept 1, så nu är det dags att uppdatera igen :)

Något nytt recept kan jag inte komma med idag tyvärr....har tenta imorn så då har jag varken tid för mat eller annat att tänka på! Men jag kan ju berätta lite om mig själv, för det har jag ännu inte gjort.



Det här är alltså jag!
Alldaglig "kurdsson" tjej på 22 år. Jag pluggar till lärare på SU och jobbar även i klädbutik...hoppas på att bli butikschef snart :) Älskar allt som har med allt att göra, men min främsta passion är mat, mat, mat! Just därför handlar denna blogg om det. Jag kommer att lägga upp egna påhittade recept på denna blogg, men tanken är även att du som läsare/besökare skall kunna skicka in egna recept som du vill lägga upp!

Jag har ingen dokumenterad utbildning eller erfarenhet från matlagning annat än massa försökskaniner som överlevt min mat...så jag antar att det mesta jag lagar smakar gott och
går att leva med!


Det var allt för denna gång, får se om jag hinner ladda nåt nytt recept till imorrn...!

1 kommentar:

Anonym sa...

....och sen sa det bara gluffs!

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se