söndag 20 april 2008

Dagen...!

Vaknade vid 10 tiden idag! Tog mig tid att njuta av en riktig frukost med goda mackor samt varm te! Yummy!

Sedan fick jag samtal från han som skulle ha nycklarna till butiken! Fick erbjudande om jobb by the way! Vår ekonomiansvarig hade rekommenderat mig! - Varför kommer alla jobberbjudanden på en och samma gång undrar jag?!

Har just tackat Ja till en butik i södra Sthlm och nu får jag erbjudande om jobb i en butik som kommer att öppnas nu i veckorna - det är ju även därför som jag lånade ut nycklarna till honom!
Sa iaf att jag ville ta mig en funderare - e man grym så e man! ;)

Vädret idag står på topp och det gör jag med! Ska cykla in till stan med en vän (berriperri) och shoppa loss - det är jag värd!

Därefter blir det raka vägen hem och koppla på den smarta hjärnan - måste plugga! :(

Skriver lite mer senare under dagen!

Kram så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha ni ser ut som två tvilling ärtor ju!!!

Bara en liten pärla sa...

hahaha jaa de e sant - märkte det nu! cooolt ju!

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se