fredag 11 april 2008

Morgondagen!

Imorgon är en dag med krut!
Ska börja dagen med att sova ut - till kl 10 ungefär! Sedan ska jag på jobbpresentation inför mitt nya jobb och presentera mig för min nya butikschef!

Därefter är det raka spåret hem - ta mitt pick och pack och sedan bära av mot föräldrarna! Ska vara hos dom hela helgen och även umgås med mina 3 änglar (syrrans söner)!

Tänkte köpa min favoritfilm som barn åt dom - Landet för längesedan! Systersonen är som galen i dinosaurier just nu!

Men nu är höjdpunkten för denna stund sömn - för jag ska nämligen sova nu! Skrivs lite imorgon - lämna gärna nån liten kommentar så länge! :)

Shoodilo for so long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oohhhhh va skönt och sova till 10, här får man gå upp kl 7 då tuppeni huset vakanar....längtar till och sova åtminstånde till kil 8, det kallar jag för sovmorron.....hälsa syrran från mig..puss

Daniel Roos sa...

Vad jobbigt att du blivit sjuk hoppas du snart blir frisk. Jag mår bara bra men det regnar så förbannat. Krya på dig mvh DAniel

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se