tisdag 17 juni 2008

På tal om dieten...

Är nu inne på dag 2 av den pinande dieten! Vägde mig idag...och gissa vad.... 1 kg redan väck!!! Ändå vägde jag mig igår morse och ikväll efter dagens alla måltider! Verkar sjukt skumt...men så visar vågen iallafall....får se vad den visar om 2 dagar igen!

Måste däremot tillägga att jag inte följt dieten med pricka!

Igår åt jag följande:

Frukost: 1 kopp svart kaffe....skippade sockerbiten för det smakar BLÄ!
Lunch: Kycklingsallad med ca 1 liter gurkvatten på flaska till!
Middag: Buljongsoppa med morötter och en kycklingklubba!

Idag åt jag:

Frukost: 1 kopp svart kaffe, 2 dl filmjölk och ett plommon!
Lunch: Räksallad med keso istället för dressing samt utan pasta!
Middag: 2 skivor kycklingfilé-skinka, 3 msk keso, 1 knäcketbröd samt 2 plommon!

Har även druckit enorma mängder vatten - duktigt va! =)


Visst låter det fattigt...men trots att jag jobbade 12 timmar i sträck igår och 7 timmar idag har jag inte kännt mig speciellt hängig! Får se vad morgondagen bjuder på...känns fattigt men rätt så ok ännu!

Angående detta med att följa slaviskt...skippar nog det, byter ut sådant jag ogillar och inte hinner med till sådant jag tycker duger! Som ni kanske såg så står det INGENTING till vissa måltider vissa dagar - speciellt den biten skippar jag! Klart man ska äta..räcker väl enbart med måtta! Att skippa måltider helt finns inte i min personliga lista!

Inga kommentarer:

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se