söndag 17 augusti 2008

Vad att göra dessa regniga dagar...?!

..Eller snarare vad kan man göra åt dessa tråkiga, regniga dagar?!

Dagen började med en utdragen frukost - från kl 11-15! Det var jag, en vän som kom på besök och en annan kompis som sovit över ett par dagar nu hos mig!

Hursomhelst så pratade vi om det ena ämnet efter det andra efter det tredje och till sist avslutade vi allt med frukt! (Känner mej otroligt mätt ska ni veta)!

Vid 15 tiden plockades jag upp av en annan vän och åkte in till stan för en fika...knappt 2 h senare sitter jag nu åter hemma...vid datorn! Vad gör man en sånhär dag egentligen?

Planen för kvällen är iaf bio tillsammans med ett annat kompisgäng - imorgon jobba!

Vad har ni för er idag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Först och främst vill jag berömma för en intressant och välskriven blogg.

Jag hittar inget annat sätt att komma i kontakt med dig än genom att lämna en kommentar, så jag antar att det är denna väg jag får gå. Mitt namn är Aras och jag är redaktör på Beyan.net. Jag tycker att denna bloggs ämne är något som kan vara intressant för Beyan.net. Maila mig gärna på aras.lindh@beyan.net så kan vi prata mer om det.

Vänliga hälsningar
Aras

Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se